سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بهترین سایت‌های فاست برای به کسب بیت کوین

بهترین سایت‌های فاست برای به کسب بیت کوین

افرادی که تازه با few آشنا شده‌اند، ممکن است در جستجوهای اینترنتی، سایت‌ها و برنامه‌هایی را ببینند که در ازای انجام کاری مشخص مثل مشاهده‌ یک ویدئو، به‌صورت رایگان بیت کوین پاداش می‌دهند. به این سایت‌ها در اصطلاح فاسِت گفته می‌شود. به‌خاطر فضای رو به رشد ارزهای دیجیتال و مخصوصا ارزش چند هزار دلاری بیت کوین، افراد کم‌تجربه به‌راحتی در چنین سایت‌هایی وقت صرف می‌کنند؛ اما در بیشتر مواقع سود خاصی عایدشان نمی‌شود.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


سایت‌های فاست مخصوصا در سال‌های نخست پیدایش بیت کوین، بسیار رونق داشتند، ولی به مرور محبوبیت خود را از دست دادند. علت این قضیه به مسائل مختلفی برمی‌گردد که در ادامه تصمیم داریم بیشتر در موردشان صحبت کنیم و ببینیم که آیا فاست بیت کوین واقعا سود می‌دهد یا نه؟ هدف یک سایت از اینکه به کاربران بیت کوین رایگان می‌دهد چیست؟ تا پایان همراه ما باشید تا پاسخ سوال‌هایتان را بگیرید.

سایت فاست چیست؟

«فاسِت» (Faucet) در اصطلاح به وب‌سایت (یا برنامه‌ای) گفته می‌شود که به بازدیدکنندگان خود مقدار کمی ارز دیجیتال را به‌صورت رایگان پرداخت می‌کند. در حقیقت کاربران هر بار در ازای انجام دادن کارهایی مثل مشاهده‌ تبلیغ یا حل کردن «کپچا» (Captcha)، به‌اندازه‌ چند ساتوشی (یک‌صدمیلیونیوم بیت کوین) پاداش دریافت می‌کنند.

اصولا این کوین‌ها کم‌کم و بعد از گذشت مدتی به حد نصاب لازم می‌رسند و کاربر می‌تواند درخواست «برداشت» (Withdrawal) بدهد تا کوین‌ها به کیف پولش واریز شوند. بعضی از فاست‌ها هر چند ساعت اجازه‌ برداشت را می‌دهند و بعضی روزی فقط یکبار. هر چه در فاصله‌های زمانی کوتاه‌تری برداشت انجام دهید، طبیعتا در هر برداشت، مبلغ پایین‌تری به دست می‌آورید.

خب تا اینجای کار همه‌چیز خوب به نظر می‌رسد. حالا باید ببینیم که چرا یک سایت فاست به کاربران، بیت کوین رایگان می‌دهد؟ سود سایت فاست از کجاست؟

یک سایت فاست بر اساس تبلیغات کار می‌کند. سایتی می‌تواند در زمینه‌ تبلیغ فعالیت کند که بازدیدکننده‌های زیادی داشته باشد؛ پس ابتدا باید کاربران را به‌سمت سایت خود جلب کند و چه ایده‌ای بهتر از وعده‌ پرداخت بیت کوین رایگان!

یک سایت فاست با انواع شرکت‌های تجاری و سایت‌های استخراج ابری و حتی سایت‌های شرط‌بندی همکاری می‌کند و برای آن‌ها تبلیغات کرده و باعث افزایش کاربران و درآمد آن شرکت‌ها می‌شود و در ازای این خدمات پول زیادی از آن‌ها دریافت می‌کند.

نوشته های مشابه

سایت فاست بخشی از درآمد خود را صرف توزیع رایگان کوین می‌کند. منتها از آنجایی که مقدار کوین‌هایی که در هر بار مشاهده‌ تبلیغ (یا حل کپچا و غیره) به کاربر پرداخت می‌شود، بسیار ناچیز است؛ کاربران مجبورند چند ماه فعال باشند تا مقدار قابل قبولی کوین به دست بیاورند.

تازه ممکن است در مدت این چند ماه قیمت ارز مورد نظر نوسان کند و کوین‌های آن‌ها به‌اندازه‌ قبل ارزشمند نباشد. در نتیجه بسیاری از کاربران بعد از مدتی و بدون رسیدن به حد نصاب برای درخواست پول، دیگر فعالیت نمی‌کنند و در نتیجه سود سایت بیشتر می‌شود.

فعالیت در سایت‌های فاست می‌تواند به حدی زمان‌بر و اعتیادآور باشد که روند عادی زندگی را دچار اختلال کند. مثلا تصور کنید که در یک سایت، به ازای هر بار مشاهده‌ یک تبلیغ یک دقیقه‌ای، به شما ده هزار ساتوشی پاداش می‌دهد، ولی هر ۱۵ دقیقه فقط یک تبلیغ می‌توانید ببینید.

در چنین شرایطی، بلافاصله کاربر این‌طور محاسبه می‌کند که در بهترین حالت، هر ساعت ۴ بار و هر روز ۹۶ بار می‌تواند این کار را انجام دهد و این مقدار را در هفته و یا ماه ضرب می‌کند و به یک مقدار مشخص می‌رسد. برای رسیدن به نتیجه مورد نظر ساعت‌ها وقت صرف می‌شود و این ممکن است به کار روزانه یا فعالیت‌های عادی زندگی آسیب وارد کند.

تا اینجای مقاله شاید فکر کنید که فاست‌ها هیچ فایده‌ای ندارند و از اول هم چیزهای بدردنخوری بودند، اما باید بپذیریم که فاست‌ها، مخصوصا در گذشته نقش مهمی در فضای کریپتو ایفا کرده‌اند. در سال‌های ابتدایی پیدایش رمزارزها و مخصوصا بیت کوین، فعالیت فاست‌ها باعث شد افراد زیادی با این فناوری آشنا شوند و کار با کیف پول‌ها و انتقال ارزدیجیتال را یاد بگیرند.

البته هستند کسانی که وقتی قیمت بیت کوین زیر ۱ دلار بود، از این راه مقادیر قابل توجهی بیت کوین به دست آوردند و بعد از ده سال اکنون جزء ثروتمندان به‌شمار می‌روند.

فاست‌ها مثل درگاهی هستند که افراد تازه‌وارد می‌توانند با استفاده از آن‌ها و هرچند با مقادیر کم، وارد دنیای کریپتو شوند. یک فاست می‌تواند به‌راحتی شما را صاحب مقداری بیت کوین کند، بدون اینکه سرمایه‌ اولیه‌ شما با ریسک همراه شود. جالب است بدانیم که خیلی از قدیمی‌های این بازار اولین تراکنش خود را از طریق برداشت از یکی از سایت‌های فاست انجام داده‌اند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

13 + 12 =

طراحی ربات سفارشی