سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بهانه تراشی و عادتهای منفی در معامله گری فارکس

بهانه تراشی و عادتهای منفی در معامله گری فارکس

بازار های مالی (فارکس) محل آزمایش ما هستند و معامله گری وسیله ای است که از طریق آن میتوان به نتایج کارهای خود رسید و نظم ( و یا کاستی در آن ) و همچنین تمرکزمان را مورد سنجش و بررسی قرار داد.از طریق این دو ( بازار و معامله گری ) ما فرصت خوبی برای فهمیدن عادت هایی که به صورت الگوی رفتاری در آمده اند خواهیم داشت. عادت هایی که یا باعث پیشرفت ما میشوند و یا ما را از رسیدن به اهدافمان باز میدارند و مانع سوددهی مداوم در بازار میشوند.

 

این فرآیند ( بررسی عادت ها ) بسیار آموزنده و مفید می باشد و در حقیقت یک تجربه ی گرانبها میباشد که به ما نشان خواهد داد آیا در مسیر درست قرار داریم یا خیر. اینکه از این اطلاعات استفاده کنیم و قدر آنها را بدانیم یا نه تنها به شخص خود ما بستگی دارد. به عنوان یک معامله گر ما به طور مستمر باید در حال جستجو و پرسیدن سوالات در لحظات مهم و سرنوشت ساز باشیم.

بهانه تراشی و عادتهای منفی در معامله گری فارکس

 

مهم نیست شما چقدر علاقه مند هستید که یک تریدر سودده بشوید. خواستن و آرزو داشتن برای موفق شدن در معامله گری و برای کسب پول های هنگفت کافی نیست این ها فقط آرمان وآرزوی شما هستند.

زمانی که شما در حال بهانه تراشی هستید چه اتفاقی می افتد؟ این همان چیزی است که مسیر تجربه ی معامله گری شما رو مشخص میکند.به همین علت آگاهی و هوشیاری از آن لحظات که در حال بهانه تراشی هستید مهم و حیاتی میباشد. از این طریق ( هوشیاری نسبت به آنها) میتوانید بلافاصله از آن حالت خارج شوید.بهانه ها, در حقیقت عادت های منفیِ تاثیرگذاری هستند که اگر به آنها توجه نکنید و مورد بررسی قرار ندهید دوباره ظاهر میشوند و خودشان را نشان خواهند داد.

این ها ( بهانه ها) در ابتدا مانند صحبت هایی در ذهن ما ضعیف می باشند ولی اگر نسبت به آنها هوشیاری نداشته باشیم و یا در مورد آنها اقدامی انجام ندهیم, در مواقع حساس معامله گری به سراغ شما خواهند آمد. (ودر آن زمان خدا هم به داد شما نمیرسد “امینو” ) اینکه خودتان رو قانع کنید که بعضی کارها را انجام ندهید باعث از دست دادن موقعیت هایی خواهد شد که شما را به سمت جلو هدایت میکند و این موقعیت ها را قربانی بهانه های خودتان کرده اید. این حالت شما رو به سمت تجربه های ناموفق معامله گری سوق خواهد داد.

بهانه تراشی و عادتهای منفی در معامله گری فارکس

 

شاید در تصور شما نظم یک موضوع منفی باشد؛ مثلا مانند زمانی که در کلاس درس از معلمتان بیزار بودین, ولی در عین حال مجبور بودین که منظم باشید. داشتن دید و نگاه منفی به منظم بودن در زندگی به مرور زمان باعث خواهد شد که انرژی و ایده های شما به این دید منفی مبدل شوند. این موضوع توانایی شما را در مواجه با مشکلات  و پشت سر گذاشتن موانع در مسیر ترقی در معامله گری و همچنین در بالا رفتن از هرم معامله گری خواهد کاست,و نیزباعث مخفی ماندن بهترین ویژگی ها و توانایی های شما خواهد شد که برای رفتن به مراحل بعدی معامله گری مورد نیاز میباشد.

داشتن دید منفی و بهانه ها منجر به بوجود آمدن پرده ای از تفسیرها و توجیهات در ذهن شما خواهد شد که چرا موفق به کسب درآمد در معامله گری نشده اید.این موضوع میتواند دلیل مشابهی باشد برای اینکه چرا ژورنال معامله گری خودتان رو پر نکردید, یا چرا شک کردید در گرفتن پوزیشنی که میتوانست برای شما سودده باشه و یا اینکه چرا خودتان رابرای ترید در روز آینده آماده نکردید و یا اینکه چرا از مدیریت سرمایه مناسب استفاده نکردید.

اگر به این روند (داشتن دید منفی و بهانه ها) ادامه  بدهید منجر  به الگوی فکری شماخواهد شدو وقتی این اتفاق افتاد خودش را مانند یک دیوار و یا مانع در سر راه موفقیت در معامله گری شما قرار خواهد داد و شروع  به زندانی کردن شما میکند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

یک × 3 =

طراحی ربات سفارشی