سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بلاک چین‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند تا سال ۲۰۲۸ بیشتر از ۳۵۰۰ درصد رشد می‌کنند

بلاک چین‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند تا سال ۲۰۲۸ بیشتر از ۳۵۰۰ درصد رشد می‌کنند

جیمی کوتس (Jamie Coutts)، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence)، اعلام کرده است که بلاک چین‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمندی مثل اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) می‌توانند با رشد ۲۰ درصدی در هر فصل تا سال ۲۰۲۸ به ۱۰۰ میلیون کاربر روزانه دست یابند.

طبق گفته‌های کوتس، تعداد کاربران روزانه بلاک چین‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند در حال حاضر بیش از ۵ میلیون نفر است که به خاطر رشد ۲۹ درصدی آن در هر فصل (از سال ۲۰۱۹) به دست آمده است. رشد این شاخص تا محدوده ۱۰۰ میلیون کاربر باعث می‌شود که ۲۰ برابر شود.

کابران فعال روزانه بلاک چین‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند

کوتس باور دارد که رشد بلاک چین‌های مذکور می‌تواند شبیه به رشد شرکت بزرگ پی‌پل (PayPal) باشد. تحلیلگر مذکور تاکید کرده است

  •  ۱۳ سال طول کشید تا پی‌پل به ۱۰۰ میلیون کاربر روزانه برسد. این شرکت در حال حاضر بیشتر از ۴۰۰ میلیون کاربر دارد اما رشد آن کمی کند شده است. اگر راه‌اندازی اتریوم در سال ۲۰۱۵ را به عنوان اولین روز اجرای قراردادهای هوشمند در نظر بگیریم، ممکن است ۱۳ سال طول بکشد تا بلاک چین‌های مذکور به پذیرش پی‌پل دست یابند.
رشد و تعداد کاربران فعال پی‌پل

طبق توضیحات کوتس  نرخ رشد ۲۰ درصدی در هر فصل باعث می‌شود که ارزش کل بازار قراردادهای هوشمند از حدود ۳۵۰ میلیارد دلار با رشدی ۱۳۲۸ تا ۳۹۰۰ درصدی به حدود ۵ تا ۱۴ تریلیون دلار برسد. او خاطرنشان کرده است:

  • مطمئناً چنین تحلیل‌های ساده‌ای را نباید هدف قرار دهیم، اما این تحلیل نشان می‌دهد که پذیرش و ارزش یک پلتفرم رابطه مستقیمی با هم دارند و با افزایش پذیرش یک دارایی، ارزش آن هم رشد می‌کند.
  • خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهارده − پنج =

طراحی ربات سفارشی