سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بریتانیا لایحه ای را تصویب کرد تا مقامات بتوانند بیت کوین مورد استفاده برای جرم و جنایت را ضبط کنند

بریتانیا لایحه ای را تصویب کرد تا مقامات بتوانند بیت کوین مورد استفاده برای جرم و جنایت را ضبط کنند

لایحه جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی که در سپتامبر ۲۰۲۲ ثبت شد ، انتظار می رود در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳ موافقت سلطنتی را دریافت کند.

قانون‌گذاران در بریتانیا قانونی را تصویب کرده‌اند که به مقامات اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین را در صورت استفاده برای مقاصد غیرقانونی توقیف و مسدود کنند ، بر اساس داده‌های رسمی در وب‌سایت قوانین پارلمانی بریتانیا ، انتظار می‌رود لایحه جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی در ۲۶ اکتبر تصویب شود ، به این معنی که این لایحه تمام مراحل پارلمانی را در هر دو مجلس تکمیل می‌کند.

قانون تصویب شده که در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شد، با هدف گسترش توانایی مقامات برای سرکوب استفاده از ارزهای دیجیتال در جرائمی مانند جرایم سایبری ، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر است ، یکی از مفاد لایحه جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی ، امکان بازیابی دارایی‌های رمزنگاری مورد استفاده در جرایم را بدون محکومیت می‌دهد زیرا ممکن است برخی افراد با دور ماندن از محکومیت خودداری کنند ، این قانون همچنین با هدف مبارزه با استفاده از دارایی های دیجیتال برای اهداف تروریسم یا دلایل مرتبط است.

آخرین توسعه حقوقی مرتبط با رمزنگاری در بریتانیا با برنامه‌های دولت برای تنظیم قوی کریپتو برای مبارزه با استفاده غیرقانونی از دارایی‌های دیجیتال به عنوان بخشی از طرح جرایم اقتصادی آن از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶ مطابقت دارد ، در ماه مارس قانون‌گذاران بریتانیا گفتند که هدفشان تصویب است ، لایحه جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ ، علاوه بر تصویب قانون سفر گروه ویژه اقدام مالی.

از آنجایی که دولت بریتانیا جرایم مرتبط با کریپتو را سرکوب کرده است ، این کشور به عنوان یک اقتصاد ارزدیجیتال بزرگ در حال ظهور است ، بر اساس گزارش اکتبر ۲۰۲۳ توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis ، بریتانیا بزرگترین کشور رمزنگاری از نظر حجم معاملات خام در اروپای مرکزی ، شمالی و غربی است.

در فوریه ۲۰۲۳ ، پلتفرم مالیات رمزنگاری Recap همچنین گزارش داد که لندن آماده‌ترین شهر رمزنگاری جهان برای تجارت است که قبل از دبی و نیویورک قرار دارد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهار − چهار =

طراحی ربات سفارشی