سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بریتانیا برنامه هایی را برای مقررات استیبل کوین منتشر می کند

بریتانیا برنامه هایی را برای مقررات استیبل کوین منتشر می کند

استیبل کوین های بدون پشتوانه فیات اجازه ورود به زنجیره های پرداخت تنظیم شده را نخواهند داشت.

دولت بریتانیا به‌روزرسانی برنامه‌های خود را برای تنظیم مقررات استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات منتشر کرده است ، هدف این سند که در ۳۰ اکتبر منتشر شد ، تسهیل و تنظیم استفاده از استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات در زنجیره‌ های پرداخت بریتانیا است ، بر اساس این سند وزارت خزانه داری اعلیحضرت در نظر دارد در سال ۲۰۲۴ قانون خاصی را به مجلس معرفی کند که مقررات مربوط به استیبل کوین های دارای پشتوانه فیات را تحت دستور اداره رفتار مالی (FCA) قرار دهد.

قابل ذکر است ، وزارت خزانه داری به دنبال این است که شرکت های محلی را تعدیل دهنده های پرداخت ، مجاز توسط FCA ، مسئول اطمینان از مطابقت استیبل کوین خارج از کشور با استانداردهای محلی کند ، استیبل کوین های بدون پشتوانه فیات از جمله استیبل کوین های الگوریتمی ، اجازه ورود به زنجیره های پرداخت تنظیم شده را نخواهند داشت ، با این حال این سند ممنوعیت مستقیمی را اعمال نمی کند ، اما این محفوظ بودن را قائل است که این تراکنش ها بدون نظارت باقی خواهند ماند. ، علاوه بر این خزانه داری آنها را مشمول همان الزامات دارایی های رمزنگاری بدون پشتوانه می داند.

در مورد استیبل کوین‌های استاندارد ، FCA این اختیار را به دست می‌آورد که از صادرکنندگان استیبل کوین بخواهد که تمام صندوق‌های ذخیره را در یک تراست قانونی نگه دارند ، شرایط اعتماد در قوانین FCA از جمله تعهدات بازخرید در صورت شکست شرکت مشخص خواهد شد و در سناریوی دوم ، صادرکنندگان استیبل کوین بریتانیا با رویه هایی تحت قانون ورشکستگی ۱۹۸۶ مواجه خواهند شد.

چارچوب مرکزی برای انواع رمزارزها ، قانون خدمات مالی و بازارها که در ژوئن ۲۰۲۳ در مجلس اعیان ، اتاق عالی پارلمان بریتانیا به تصویب رسید ، سند وزارت خزانه داری مکررا به این لایحه اشاره می کند و آن را FCMA 2023 نامیده است ، بر اساس FCMA 2023 که خزانه داری ، بانک انگلستان و FCA اختیارات خود را برای تنظیم ارزهای دیجیتال و استیبل کوین ها به طور خاص دریافت می کنند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهار × سه =

طراحی ربات سفارشی