سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بایننس ۱۵ جفت ارز را از پلتفرم خود حذف می‌کند

بایننس ۱۵ جفت ارز را از پلتفرم خود حذف می‌کند

بایننس ۱۵ جفت ارز را از پلتفرم خود حذف خواهد کرد و همچنان امنیت را در اولویت قرار می‌دهد. ریپل، کاردانو و سولانا در پی این اتفاق با کاهش قیمت کوتاه‌مدتی روبه‌رو شدند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopolitan، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اعلام کرده که ۱۵ جفت ارز روبل روسیه از جمله ارزهای محبوبی مانند ریپل (XRP)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) را از پلتفرم خود حذف می‌کند. این تصمیم که قرار است از اواخر ماه نوامبر اجرایی شود، به نگرانی‌های امنیتی و نقدینگی پایین این جفت‌ ارزها نسبت داده می‌شود. این حرکت با استراتژی بایننس برای خروج از بازار روسیه مطابقت دارد و بر رویکرد متمرکز به رعایت مقررات آن تاکید می‌کند.

تصمیم بایننس برای حذف این جفت ارزها به عنوان اقدامی برای افزایش امنیت مشتریان در نظر گرفته می‌شود. این صرافی نگرانی‌های مربوط به نقدینگی و حجم معاملات جفت‌های روبل را به عنوان دلایل اصلی حذف آنها عنوان کرده است. بایننس تاکید کرده که اگر سایر جفت‌ ارزها نیز در آینده نقدینگی و فعالیت معاملاتی ضعیفی داشته باشند، ممکن است به این روند ادامه دهد.

علاوه بر نگرانی‌های امنیتی، این اقدام می‌تواند به عنوان بخشی از طرح گسترده‌تر بایننس برای توقف واریزی‌های روبل روسیه نیز تلقی شود. نوآ پرلمن (Noah Perlman)، مدیر ارشد شناسایی الزامات قانونی بایننس تاکید داشته که فعالیت در روسیه دیگر با استراتژی رعایت مقررات این صرافی مطابقت ندارد.

نوآ پرلمن اظهار داشت:

ما به رشد بلندمدت صنعت وب ۳ (Web3) در سراسر جهان اطمینان داریم و انرژی خود را بر بیش از ۱۰۰ کشور دیگر که در آنها فعالیت می‌کنیم متمرکز خواهیم کرد.

حذف این جفت‌ ارزها تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت‌ ریپل، کاردانو و سولانا در بازار ارزهای دیجیتال داشته است. طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ریپل با کاهش ۸ درصدی روبرو بوده و نسبت به هفته گذشته ۵ درصد ریزش داشته است. قیمت کاردانو نیز ۶ درصد کاهش را تجربه کرده، در حالی که قیمت سولانا با افت قابل‌توجه ۱۰ درصدی همراه بوده است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سیزده − 12 =

طراحی ربات سفارشی