سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

باورهای غلط عموم مردم درباره ارزهای دیجیتال

باورهای غلط عموم مردم درباره ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال بیت کوین اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ به‌صورت رسمی به جوامع جهانی وارد شد. ساختار متفاوت بیت کوین به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در حقیقت بیت کوین یک سیستم مالی غیرمتمرکز است که تراکنش‌های کاربران را بدون نظارت و کنترل سازمان‌های دولتی یا خصوصی به ثبت می‌رساند، اما همچنان افرادی هستند که تصور غلطی نسبت به قابلیت‌های بیت کوین دارند و همین موضوع مانع سرمایه‌گذاری آن‌ها در حوزه‌ پرسود ارزهای دیجیتال شده است.

بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله ۵ باور غلط رایج را درباره‌ بیت کوین مورد نقد و بررسی قرار دهیم و شما را با ساختار این سیستم مالی بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


بیت کوین تنها برای مجرمین کاربرد دارد!

همان‌طور که می‌دانید شبکه‌ بیت کوین تحت کنترل سازمان و نهاد خاصی قرار ندارد. بسیاری از افراد دید مثبتی نسبت به این ویژگی ندارند و گمان می‌کنند که کاربرد بیت کوین درست همانند دارک وب‌ است، اما در حقیقت مسائلی از قبیل فساد و کلاه‌برداری در سیستم‌های مالی سنتی که تحت نظارت نهاد‌های دولتی و خصوصی قرار دارند هم دیده می‌شود.

بنیان‌گذاران ارزهای دیجیتال معتقدند تکنولوژی بلاک چین بستری را برای کاربران فراهم کرده است که تراکنش‌های خود را بدون محدودیت و نظارت شخص ثالث به ثبت برسانند.

البته نمی‌توان قابلیت ارزهای دیجیتال را برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی نادیده گرفت. سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز به‌قدری بالا است که روزبه‌روز با مفاهیم و قابلیت‌های جدید آشنا می‌شویم، اما در نهایت خود ما هستیم که تصمیم می‌گیریم از تجهیزات موجود چگونه استفاده کنیم؛ چه مثبت چه منفی.

بسیاری از کاربران تنها به دلیل مشاهده‌ پیشرفت بی‌سابقه‌ بیت کوین و آینده‌ روشنی که برای آن پیش‌بینی شده است، در حوزه‌ ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. به‌طور کلی برخی از افراد تمایل ندارند که اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها و معملات شخصی خود را در اختیار شخص ثالث قرار بدهند و این موضوع به تنهایی نمی‌تواند دلیل خوبی برای انجام کارهای غیرقانونی و مجرم بودن آن‌ها باشد.

نوشته های مشابه

از سوی دیگر فعالیت‌های غیرقانونی یک مفهوم ذهنی است. به بیان ساده‌تر، تعریف افراد از خوب و بد کاملا متفاوت است. برای مثال ممکن است کاربری در جامعه‌ بیت کوین فعالیتی را انجام بدهد که از نظر عده‌ای مجرمانه محسوب شود، اما از دید سایر کاربران کاملا معمولی و عادی به نظر برسد.

البته این موضوع در رابطه با مباحثی که همیشه خلاف قوانین هستند مانند دزدی و کلاهبرداری صادق نیست. بیت کوین بستری را فراهم کرده است که در آن جوامع جهانی مختلف با یکدیگر متحد شوند. بنابراین اگر رویکرد جهانی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرید، به این نتیجه می‌رسید که هر کشور قانون‌های خاص خودش را دارد، برای مثال می‌توان به کارهایی اشاره کرد که در برخی کشورها غیرقانونی هستند، اما در سایر کشور‌ها بدون هیچ منعی انجام می‌شوند.

بسیاری از تحلیل‌گران بیت کوین را به‌عنوان یک سیستم بانکداری نوین می‌شناسند و معتقدند که قابلیت بالا و منحصر‌به‌فرد آن می‌تواند در آینده کمک بزرگی برای مردم کشورهایی باشد که با تورم‌های بالا دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند.

بانک‌ها و موسسات مالی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کنترل دارایی شما را به دست می‌گیرند و اطلاعات مربوط به تمام تراکنش‌ها را ذخیره می‌کنند. همه‌ی ما می‌دانیم که ضعف‌ها و کمبودهای زیادی در سیستم مالی سنتی وجود دارد. شاید بیت کوین راه حلی باشد که سال‌ها به دنبال آن می‌گشتیم و بتواند با ایجاد تغییر و تحولات اساسی به ارتقاء خدمات سیستم‌های مالی سراسر جهان کمک کند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

9 + پنج =

طراحی ربات سفارشی