سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ایتورو چیست؟ آموزش پلتفرم معاملاتی eToro

ایتورو چیست؟ آموزش پلتفرم معاملاتی eToro

برای کسانی که تازه علاقه‌مند به بازار سرمایه و به خصوص ارز دیجیتال شده‌اند‌ و قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارند، شنیدن کلماتی مثل «صرافی» و «کارگزاری» می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. آیا این دو به یک معنی هستند؟ از کدام یک از این شرکت‌ها می‌توان ارز دیجیتال تهیه کرد؟ این‌ها سوالاتی هستند که ممکن است در مدتی که با دنیای کریپتوکارنسی آشنا شده‌اید، با آن مواجه شده باشید


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


ایتورو در واقع یک کارگزاری اینترنتی است که از طریق آن می‌توان رمز ارز و دارایی‌های دیگر خرید. احتمالا بعد از خواندن این جمله با خود می‌گویید این کار را می‌توان از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال هم انجام داد؛ پس چرا ایتورو به عنوان یک کارگزاری شناخته می‌شود؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد. علاوه بر این، به ویژگی‌های جالب و منحصر به فرد آن هم اشاره کرده و در آخر هم نحوه‌ عضویت و فعالیت در‌ آن را توضیح می‌دهیم.

ایتورو چیست؟

«ایتورو» (EToro)، یک شرکت کارگزاری و معامله‌‌گری اجتماعی است که از چندین نوع دارایی، مانند ارز دیجیتال، ارزهای دولتی مثل دلار، صندوق قابل معامله (ETF) و غیره پشتیبانی می‌کند.

اما قبل از اینکه بیشتر در این مورد صحبت کنیم، بیایید فرق بین صرافی و کارگزاری را در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال درک کنیم. «کارگزاری» (Broker) سازمانی است که قیمت و کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال را خودش تعیین می‌کند. این سازمان‌ها یا خودشان سرمایه‌ مورد نیاز را نگه‌داری می‌کنند یا با دیگر کارگزاری‌های متصل به شبکه همکاری دارند. کارگزاری‌ها معمولا قیمت‌های خود را نزدیک به دیگر همکاران خود نگه می‌دارند تا تقاضا برای استفاده از خدمات‌شان حفظ شود.

در طرف دیگر هم «صرافی‌ها» (Exchange) را داریم که در آن‌ها خریداران و فروشندگان خود کاربران هستند و قیمت‌ها را خودشان تعیین می‌کنند. هر خریدار می‌تواند با هر قیمتی که می‌خواهد درخواست خرید ارز دیجیتال بدهد، ولی باید منتظر باشد تا فروشنده‌ای با قیمت پیشنهادی او موافقت کند. قیمت میانگین ارز دیجیتال در چنین صرافی‌هایی به قیمتی که در آخرین معامله بین فروشنده و خریدار توافق شده، بستگی دارد.

نکته‌ دیگری که برای آشنایی با وب سایت ایتورو باید آن را درک کنیم، مفهوم معامله‌گری اجتماعی یا «سوشیال تریدینگ» (Social Trading) است. وقتی می‌گوییم ایتورو یک وب‌سایت معامله‌گری اجتماعی است یعنی به کمک این سایت شما می‌توانید فعالیت‌های دیگر کاربران و متخصصان معامله را مشاهده کرده و به کمک خدماتی مثل (Copy Trading) استراتژی‌ها و تصمیمات معاملاتی آن‌ها را شبیه‌سازی کنید. در بخش‌های بعدی بیشتر در‌این‌باره توضیح خواهیم داد.

همان‌طور که اشاره کردیم، تفاوت عمده‌ ایتورو با دیگر صرافی‌ها و کارگزاری‌های ارز دیجیتال در این است که در ایتورو علاوه بر امکان خرید و فروش انواع رمز ارز، می‌توان به معامله‌ دیگر دارایی‌های مالی مثل دلار و سهام هم پرداخت.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

1 × چهار =

طراحی ربات سفارشی