سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

استراتژی معامله با چارت Renko

استراتژی معامله با چارت Renko

برای خیلی از افرادی که برای اولین بار با این موضوع آشنا می شوند شاید پیدا کردن یک استراتژی معامله با چارت Renko جذابیت زیادی داشته باشد نمودار Renko کمی متفاوت از نمودار کندلی معمولی شما است که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. نمودار Renko بر تغییرات قیمت که حداقل نیاز را برآورده می کنند تمرکز کرده و به طور کامل زمان را نادیده می گیرد. از این رو، آنها تا حدودی مشابه نمودارهای نقطه ای هستند، و یا شاید نمودارهای تیک قیمتی.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


مهم نیست که آیا برای تغییر قیمت یک هفته طول می کشد، تا زمانی که قیمت به اندازه تعریف شده تغییر نکند، هیچ نشانه ای در نمودار وجود نخواهد داشت. Renko به نظر می رسد کمی متفاوت از نمودار های دیگر باشد، چرا که آنها با استفاده از شکلی شبیه آجر چارت ترسیم می کنند، که می تواند مانند کندلی به نظر برسد که فقط بدنه دارد و سایه ای ندارد.

در زیر یک مثال از نمودار Renko را مشاهده می کنید:

شما می توانید ببینید که بلوک های زیادی وجود دارد که نسبتا ساده هستند و شما نیز متوجه خواهید شد که رنگ آنها را به سرعت تغییر نمی دهد زیرا ممکن است برای دیدن استفاده شود. نمودار اضافه شده در بالا یک فریم زمان روزانه است، اما بدون توجه به زمان، به همان صورت نگاه خواهد کرد.

ایده نمودار Renko این است که آنها بر اساس آجر با ارزش ثابت است که فیلتر کردن حرکت های قیمت پایین تر است. در یک نمودار معمولی، هر کندل یک محدوده تاریخی یکسان با روزها، هفته ها و ماهها دارد. یک شمع در ساعت، روز یا هر زمان معامله ای وجود دارد. با این حال، یک نمودار Renko به طور کامل زمان را نادیده می گیرد و فقط به تغییرات قیمت تمرکز می کند. به عنوان مثال، شما می توانید مقدار آجر را در ۱۰ پیپ تنظیم کنید، و بنابراین نمودار تا زمانی که یک حرکت از ۱۰ امتیاز یا بیشتر رخ ندهد، چیزی بیشتر حرکت نخواهد کرد.

یک سناریو ممکن است چیزی شبیه به این داشته باشد: eur / usd در ۱٫۱۷۵۰ معامله می شود. در طول ساعت بعد، EUR / USD به ۱٫۱۷۴۸ و ۱٫۱۷۵۷ رسید. در هر جهت یک حرکت ۱۰ نقطه ای وجود ندارد، بنابراین هیچ چیز قطعی نیست. با این وجود، پنج دقیقه بعد جفت ارز EUR / USD به سطح ۱٫۱۷۶۱ رسیده است. در آن لحظه یک آجر صخره ای کشیده شده است. مهم نیست که ۶۵ دقیقه طول کشید، فقط این که این حرکت را انجام دادیم.

چگونه می توانم از Renko برای کمک به معامله گری استفاده کنم؟

Renko می تواند بسیاری از سر و صدا که زمان می تواند به تصویر آورده و به شما تصویر مستقیم از آنچه که در واقع انجام می دهد قیمت به ارمغان بیاورد. این باعث حذف بسیاری از سر و صدا از نمودار شمعدان می شود و شما را به تمرکز بر آنچه که در واقع در حال انجام بازار است در مقایسه با چیزی است که آن را به شما زمزمه می کند. همچنین اگر شما به دنبال جنبش های قیمت بیشتر و یا کوچکتر هستید، می توانید به شما کمک کنید. به عنوان مثال، اگر از آجر ۵۰ نقطه استفاده کنید، برای ساخت یک آجر صعودی یا نزولی طول می کشد. این به شما می گوید که بازار واقعا در حال حرکت است و شما ممکن است به چیزی بزرگتر بروید.

Renko همچنین باعث می شود که نقطه حمایت و مقاومت را تعیین کند، زیرا بر روی آنچه که در واقع اتفاق می افتد تمرکز می کند نه قیمت آن. نگاهی به نمودار زیر، این نمودار هفتگی USD / CAD است. آیا می توانید ببینید که چطور پشتیبانی و مقاومت به صورت چهره در نمودار هفتگی نمایش داده می شود؟ شما می توانید ببینید که چگونه این واقعا به شما کمک می کند تا ببینید که بازار در حال تلاش است. این همچنین می تواند به شما کمک کند که بخش هایی از بازار واقعا مهم باشد.

تنظیمات متناوب چارت Renko

بسیاری از راه هایی وجود دارد که بتوان Renko را کشید، زیرا شما می توانید به سادگی نقاط مورد نیاز برای ساخت یک آجر جدید را تغییر دهید. باز هم، به سمت بازرگان کوچک در مقابل روند بزرگ بروید، میزان امتیازات را تغییر دهید. اگر شما به دنبال اسکالپ های کوچک هستید، ممکن است به یک آجر پنج عدد نگاه کنید. با این حال، اگر شما به دنبال روندهای بزرگتر هستید، ممکن است نیاز به یک آجر ۵۰ عدد باشد.

با این حال، شما همچنین می توانید تنظیمات را از قیمت بسته به محدوده تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر شما تصمیم به توجه به محدوده ۵۰ نقطه، شما می توانید یک آجر جدید جدید را هر بار که یک حرکت ۵۰ نقطه ای انجام می شود داشته باشید. به عنوان مثال، جفت ارز که در آن تجارت می کنید، ممکن است ۲۰ پیپ کاهش یابد و سپس ۳۰ را از قیمت اصلی به فروش رساند. این یک محدوده ۵۰ نقطه است و بنابراین یک آجر صعودی را می کشد. (به عنوان مثال: USD / CAD از ۱٫۳۱۲۵ به ۱٫۳۱۰۵ رسیده است، سپس چرخش به سمت دسته ۱٫۳۱۵۵ افتاده است که باعث می شود آجر صعودی باشد)

شما همچنین می توانید Renko را برای طرح کردن چیزهای دیگر مانند ATR یا Range True Range استفاده کنید. این به شما این ایده را می دهد که آیا حرکت در حال شروع شدن یا نه در یک روند است و می تواند به شما “سر و صدا” را به عنوان زمانی که شتاب در حال کار به نفع و یا در برابر یک بازار است.

الگوی سه آجر شکسته در چارت رنکو

درست مانند شمعدانها، می توانید ببینید که چیزی مثل سه طبقه آجری برای تجارت و بسیاری از استراتژی های دیگر وجود دارد. این ساده ترین راه برای فروش Renko است هر چند، به دنبال یک معکوس و تایید. آنچه که در زیر به دنبال آن هستید، نزدیک شدن این و اقدام است. شما می توانید ببینید که ما چندین آجر سبز داریم که فقط توسط آجری سوم در بخش بالا به حالت تعلیق درآمده و نشان می دهد که شروع بازار ناپدید شده است. بر خلاف پایین تر از آن آجر سوم، تصور می شود که این معکوس تایید شده است. در آن لحظه، نشان می دهد که حرکت به سمت نزول است. در این مرحله، شما روی شکل شمعدان تمرکز نمی کنید، شما بر این واقعیت تمرکز می کنید که حرکت به سمت نزولی است. این شما را با روند نگه می دارد و این نقطه است: Renko در مورد روند و تغییرات احتمالی است.

 

نیازی به گفتن نیست، تا آنجا که به استراتژی های تجاری هزاران جایگزین وجود دارد، اما این یکی از اصلی ترین دلایل اصلی توسعه Renko است. اکثر معامله گران که من می دانم از Renko برای پیدا کردن روند، پشتیبانی و مقاومت بهره می گیرم و سپس آن را شمشیر برای تنظیم های خوب تنظیم کنید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی