سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

استارتاپ کریپتو Bastion مجوزهای انتقال پول را در ایالات متحده تضمین می کند

استارتاپ کریپتو Bastion مجوزهای انتقال پول را در ایالات متحده تضمین می کند

Bastion که در سپتامبر توسط دو مدیر سابق Andreessen Horowitz راه اندازی شد ، اولین دو مجوز انتقال پول خود را در نیوهمپشایر و آرکانزاس به دست آورد.

Bastion ، یک استارتاپ جدید ارزهای دیجیتال که توسط مدیران سابق Andreessen Horowitz (a16z) ایجاد شده است ، دو مجوز انتقال پول (MTL) را در ایالات متحده تضمین کرده است ، Bastion در ۳۱ اکتبر اعلام کرد که Bastion MTLs را در نیوهمپشایر و آرکانزاس خریداری کرده است.

مجوزهای جدید که توسط دپارتمان بانکداری نیوهمپشایر و دپارتمان اوراق بهادار آرکانزاس اعطا شده است ، Bastion را قادر می‌سازد تا خدماتی را برای دارایی‌های دیجیتال قابل تعویض در هر ایالت ارائه دهد ، این شرکت گفت که برنامه های کاربردی دیگری برای MTL در سایر ایالت های ایالات متحده در انتظار است.

کسب مجوز به Bastion امکان می دهد در فعالیت های مربوط به فروش یا صدور ابزار پرداخت ، ارزش ذخیره شده ، دسترسی پیش پرداخت و همچنین دریافت پول و ارزدیجیتال برای تسهیل تراکنش با دیگران در ایالت ها مشارکت کند ، مجوزها را می توان در وب سایت رسمی سیستم صدور مجوز چند ایالتی در سراسر کشور (NMLS) قرار داد.

مجوزها تنها یک ماه پس از راه اندازی Bastion در اواسط سپتامبر ۲۰۲۳ ارائه می شود ، تاییدیه های نظارتی نشان دهنده تعهد Bastion برای ارائه به مشاغل ایالات متحده با مشتریان خود در مواجهه مطابق با دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین است ، Bastion توسط دو مدیر سابق بخش رمزنگاری a16z به نام‌های Nassim Eddequiouaq و Riyaz Faizullabhoy با ماموریت ادغام زیرساخت Web3 در فناوری‌های سازمانی موجود تاسیس شد ، راه اندازی Bastion همراه با یک دور سرمایه گذاری اولیه ۲۵ میلیون دلاری که توسط رمزارز a16z رهبری می شد ، اعلام شد.

Eddequiouaq بنیانگذار Bastion گفت خرید MTL در نیوهمپشایر و آرکانزاس یک گام مهم در تحقق چشم انداز بلند مدت ما است ، وی افزود که این شرکت این نقطه عطف را به عنوان گواهی بر قدرت و سرعت Bastion می بیند و مشتاقانه منتظر ادامه شتاب برای گسترش مناطق عملیاتی خود است ، با دریافت MTLها ، Bastion به لیست رو به رشد شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال که مجوز را دریافت کرده‌اند ، می‌پیوندد از جمله Alchemy Pay ، Coinbase ، Jack Dorsey’s Block ، MoonPay ، صرافی bitFlyer و غیره ، در جولای ۲۰۲۳ شعبه پرداخت ایلان ماسک (توئیتر سابق) اولین MTL خود را در میشیگان ، نیوهمپشایر و میسوری دریافت کرد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × پنج =

طراحی ربات سفارشی