سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ارز دیجیتال لونا می‌تواند در آینده ۸۰ تا ۱۰۰ درصد رشد کند

ارز دیجیتال لونا می‌تواند در آینده ۸۰ تا ۱۰۰ درصد رشد کند

ارز دیجیتال لونا (LUNA)، توکن بومی بلاک چین ترا ۲، یکی از سودآورترین توکن‌های بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته بود و توانست همراه با رشد چشمگیر بیت کوین افزایش یابد. به عبارت دقیق‌تر این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته ۱۳.۹۶ درصد رشد کرده و بخشی از ضرر سرمایه‌گذاران خود را جبران نموده است.

کاپیتان فایبیک (Captain Faibik)، تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال، هم در روز گذشته پیش‌بینی صعودی جذابی را در مورد آینده LUNA  منتشر کرده است. او در پلتفرم X (توییتر سابق) به ۶۷ هزار دنبال‌کننده خود گفته است که به لونا علاقه زیادی ندارد اما این آلت کوین توانسته روند نزولی مهمی را در نمودار خود بکشند و به طور بالقوه می‌تواند ۸۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش یابد. کاپیتان فایبیک خاطرنشان کرده است:

  • من ممکن است طرفدار این ارز دیجیتال نباشم، اما خیلی‌ها از من خواستند که نمودار آن را تحلیل کنم.
اخبار لحظه‌ای ارز دیجیتال را می‌توانید از کانال زیر دنبال کنید:
کانال سیگنال

طبق تحلیل فایبیک، لونا در هفته گذشته به بالای محدوده ۰.۴۷ دلار رسیده و خط روند نزولی مهم موجود در نمودار روزانه خود را شکسته است. در تحلیل تکنیکال خط روند‌ها با اتصال چند مقاومت و حمایت مهم تشکیل می‌شوند و می‌توانند روی حرکت قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارند.

وقتی که ارزهای دیجیتال خط روند خود را می‌شکنند (مثل لونا)، می‌توانند در ادامه رشد کنند. از ابتدای سال ۲۰۲۳، لونا به طور کلی منفی بوده و بیشتر از ۶۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است. با این حال اگر پیش‌بینی‌های فایبیک درست باشد، این آلت کوین می‌تواند در آینده به شدت رشد کند. قیمت لونا در حال حاضر در محدوده ۰.۴۶ دلار قرار دارد و طبق پیش‌بینی‌های فایبیک با رشدی ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی می‌تواند به محدوده ۰.۹۳ دلار برسد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

بیست − 17 =

طراحی ربات سفارشی