سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ارزش بازار تتر به بالاترین میزان خود رسید

ارزش بازار تتر به بالاترین میزان خود رسید

ارزش بازار تتر به بالاترین میزان خود رسید

بازار ارزهای دیجیتال پس از یک دوره رکود طولانی در حال گرم شدن است. علیرغم شوک‌های اخیر مانند اتهامات وزارت دادگستری در مورد بایننس، بیت کوین حمایت حیاتی خود را در ۳۵.۶ هزار دلار حفظ کرد و حجم معاملات در حال بازگشت است.

استیبل کوین USDT تتر اخیراً به ارزش بازار بی‌سابقه‌ای دست یافته که نشان‌دهنده اعتماد فزاینده به قدرت ماندگاری ارزهای دیجیتال و حرکت‌های مورد انتظار بازار با ورود به چرخه صعودی بعدی است.

حال طبق گزارش تازه ارزش بازار تتر این هفته ۸۶۰ میلیون دلار دیگر افزایش یافت و به بالاترین سطح خود یعنی ۸۸.۹ میلیارد دلار در هفته گذشته رسید. در واکنش به این اتفاق مدیر ارشد فناوری تتر، تعداد توکن‌های USDT در حال گردش را بدون هیچ متنی و صرفا اشاره به عدد، در ایکس منتشر کرد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پانزده − 1 =

طراحی ربات سفارشی