سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

اختلال در بلاک چین تون پس از راه‌اندازی پروتکلی مشابه ارینالز بر روی آن

اختلال در بلاک چین تون پس از راه‌اندازی پروتکلی مشابه ارینالز بر روی آن

اختلال در بلاک چین تون پس از راه‌اندازی پروتکلی مشابه ارینالز بر روی آن

بلاک چین تون، پس از افزایش فعالیت پروتکلی مشابه اردینالز بیت کوین در این هفته معرفی شد، شاهد تأخیرهای طولانی در پردازش تراکنش‌های خود بود. به نظر می‌رسد که این مشکلات از روز سه‌شنبه آغاز شده باشد. طبق داده‌های ربات dTON که وضعیت بلاک چین تون را بررسی می‌کند، تا عصر پنجشنبه، بیش از ۲.۵میلیون تراکنش در انتظار تأیید بودند و سرعت پردازش این بلاک چین به کمتر از یک تراکنش در ثانیه کاهش یافته بود. ازدحام شبکه به‌میزانی شدید بوده است که کیف پول‌های والت و تون‌کیپر، خدمات خود را موقتاً متوقف کردند. انجمن تون با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: «با تولید بیش از ۲میلیون تراکنش، استفاده از شبکه ما در نیم‌ساعت ۶۱ برابر افزایش یافته است».

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دوازده − 10 =

طراحی ربات سفارشی