سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

اخبار فارکس

از معامله‌گری فارکس می توان به درآمد رسید؟

احتمالا شما هم متوجه شده اید که هنگام معامله فقط دانستن تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن کافی نیست. به همان اندازه اهمیت دارد که بدانید چه چیزی باعث حرکت بازار می شود. خطوط روند، الگوی دوقله یا دو دره، الگوی سروشانه، نیروی اساسی پشت این حرکت ها در بازار وجود دارد. این نیرو همان اخبار فارکس هستند! برای درک اهمیت اخبار، این سناریو را تصور کنید.

درک اهمیت اخبار اقتصادی فارکس

فرض کنید در اخبار شبانگاهی گزارشی پخش می شود مبنی بر اینکه بزرگترین شرکت نرم افزاری که با آن سروکار داشتید ورشکسته شده است. اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ ذهنیت شما از این شرکت چه تغییری می کند؟ به نظر شما ذهنیت افراد دیگر از این شرکت چه تغییری خواهد کرد؟

واکنش آشکار این است که بلافاصله سهام خود را به فروش برسانید. در واقع این کاری است که احتمالا همه سهامداران آن شرکت انجام می دهند. واقعیت این است که اخبار ذهنیت و عمل ما در تصمیم گیری را تحت تاثیر قرار می دهد. این امر در مورد معامله ارز هم صدق می کند. با این حال، تفاوت بارز بین نحوه مدیریت اخبار در بازار سهام و بازار فارکس وجود دارد.

بیایید دوباره به مثال بالا برگردیم و تصور کنید که همان گزارش ورشکستگی شرکت بزرگ نرم افزاری را شنیده اید اما یک روز قبل از انتشار آن در اخبار. به طور طبیعی می توانید تمام سهام خود را به فروش برسانید، و در نتیجه شنیدن این خبر در روز قبل، می توانید بیش از هرکس دیگری که آن را در اخبار شبانگاهی شنیده است، پول در آورید.

برای شما مناسب است؟ متاسفانه به این ترفند کوچک معامله ناجوانمردانه گفته می شود و شما را به زندان می اندازند. مارتا استوارت این کار را انجام داد و در حال حاضر عکس جلد مجله هاست. در بازار سهام وقتی اخبار رانتی را از قبل بشنوید غیر قانونی است اما در بازار فارکس به آن بازی جوانمردانه می گویند!

هرچه زودتر اخبار فارکس را بشنوید یا ببینید، معامله برای شما بهتر است و مجازاتی برای شما وجود ندارد. مقداری فناوری و قدرت ارتباطات فوری به آن اضافه کنید و آنچه شما دارید آخرین و بهترین اخبار فارکس است.

این اخبار، ابزار فوق العاده برای معامله گران خرده فروشی است زیرا به آن ها اجازه می دهد که نسبتا سریع به اخبار اقتصادی فارکس واکنش نشان دهند. معامله گران بزرگ، معامله گران کوچک، معامله گران درشت هیکل یا معامله گران لاغر، همگی می بایست به اخبار یکسان وابسته باشند تا موجب حرکت بازار شود زیرا اگر خبری وجود نداشت، بازار به زور حرکت می کرد! خبرهای اقتصادی برای بازار فارکس مهم هستند زیرا باعث حرکت آن می شود. صرف نظر از امور تکنیکال یا پرایس اکشن، اخبار سوخت موتور حرکت بازار است!

چرا معامله با اخبار فارکس ؟

پاسخ به این پرسش بسیار ساده است : کسب پول بیشتر ! همانطور که در بالا یادگرفتیم، اخبار فارکس بخش بسیار مهمی در بازار است چرا که پتانسیل حرکت دادن بازار را دارد. زمانی که خبرهای اقتصادی فارکس منتشر می شوند به ویژه اخبار مهمی که همه در حال دنبال کردنشان هستند، تقریبا می توانید انتظار دیدن حرکت بزرگی را داشته باشید. هدف شما به عنوان معامله گر این است که سمت درست حرکت را بگیرید. این واقعیت که می دانید بازار به احتمال زیاد به چه جایی حرکت می کند، فرصتی ایجاد می کند که ارزش بررسی دارد.

خطرات معامله با خبر فارکس

مانند هر استراتژی معاملاتی، همیشه خطراتی وجود دارد که باید از آن ها آگاه باشید. برخی از این خطرات عبارتند از: از آنجا که در طول رخدادهای خبری مهم، بازار بسیار فرار است، بسیاری از کارگزاران در این زمان ها اسپردهای معاملاتی خود را گسترش می دهند که این امر موجب افزایش هزینه های معاملاتی می شود.

همچنین می توانید نوسانات قیمت را تجربه کنید. نوسان قیمت زمانی اتفاق می افتد که می خواهید با قیمت خاصی وارد بازار شوید اما با توجه به نوسانات شدید در حین انتشار اخبار اقتصادی فارکس ، به قیمت بسیار متفاوتی می رسید.

حرکت های بزرگ بازار که توسط رویدادهای خبری ایجاد می شوند اغلب در یک جهت نمی باشند. اغلب اوقات ممکن است بازار شروع به حرکت در یک جهت کند فقط برای اینکه در جهت دیگر بازگشت کند. تلاش برای پیدا پیدا کردن مسیر درست گاهی اوقات می تواند موجب سردرد شود!

اگرچه معامله برروی خبرهای فارکس می تواند سودآور باشد اما چندان ساده نیست و نیاز به تمرین زیاد دارد. مهمتر از همه، همیشه باید برنامه داشته باشید. در مقالات بعدی نکاتی در مورد چگونگی معامله برروی اخبار فارکس ارائه خواهیم داد.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی