سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

اتریوم چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

اتریوم چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

قبل از اینکه به تفصیل توضیح دهیم که اتریوم چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد، خوب است کمی در مورد ذات اینترنت توضیح دهیم و بفهمیم دقیقا اینترنت چیست؟

امروزه تمام اطلاعات شخصی و حقوقی ما از قبیل اطلاعات مالی، رمزهای عبور، اطلاعات هویتی و … به طرز گسترده ای و به طریق کاملا قانونی برروی رایانه های دیگران ذخیره شده است. حتی این مقاله و همین وبسایت که در حال مطالعه آن هستید برروی یک سروری ذخیره می گردد که مالکیت آن به صاحب سایت ارتباطی ندارد. این روش از کار مزیت های زیادی نسبت به حالت کاملا شخصی بودن دیتا دارد و آن این که تمامی دردسرهای قانونی و فنی نگهداری از دیتا و اطلاعات به عهده شرکتی است که از آن ها نگهداری می کند و راحتی زیادی برای کاربران به همراه دارد.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس


اتریوم چیست ؟

اما این راحتی به همراه خود کمی آسیب پذیری را نیز به همراه می آورد. همانطور که می دانیم یک هکر یا حتی یک دولت می تواند دسترسی ناخواسته به اطلاعات کاربران داشته باشند، بدون اینکه کاربر بداند. پس باید خطر دزدیده شدن اطلاعات، تغییر و دستکاری در آن ها و هزار و یک داستان دیگر را قبول داشته باشیم.

خیلی از افراد حرفه ای و متخصص در امر وب و شبکه پافشاری زیادی دارند تا به همگان بفهمانند که اینترنت از اول قرار بوده که به صورت غیر متمرکز فعالیت کند و می بایست هر چه سریعتر از این مرحله ناامنی که در ان حضور داریم بگذریم.

آن جایی که بیت کوین قصد از بین بردن سیستم بانکی سنتی و حتی مدرن (از قبیل پی پال، وبمانی و …) را داشت، ارز دیجیتال اتریوم که بعد از آن به این جنبش ملحق  شد سعی در براندازی شخص ها و نهادهای واسط در حوزه اینترنت به کمک تکنولوژی بلاک چین دارد. همان نهادهایی که اطلاعات مشتریان را ذخیره می کنند، اطلاعاتی از قبیل تراکنش های مالی، وام ها و اقساط مشتریان و ….

اتریوم چیست و به چه کاری می آید؟

پاسخ اکثر کاربرانی که با اتریوم آشنا می شوند این است که اتریوم تنها یک ارز دیجیتال است که همانند بیت کوین می توان از طریق ماینینگ یا کلود ماینینگ از آن کسب درآمد کرد. اما این ارز دیجیتال چیزی فراتر از ارز است و به عبارتی دقیق تر یک شبکه منحصر به فرد است که به کاربران اجازه می دهد نرم افزارها و کاربردهای غیر متمرکز خود را برروی آن اجرا کنند. یک نرم افزار غیر متمرکز یا Dapp کاربردهای زیادی می تواند برای کاربران خود داشته باشد. بیت کوین به عنوان مثال یک Dapp است که به افراد اجازه می دهد پرداخت های نقدی نظیر به نظیر خود را به کمک تکنولوژی بلاک چین به سرانجام برسانند.

از آن جایی که نرم افزارهای غیر متمرکز یک تیکه کد هستند که برروی شبکه بلاک چین فعالیت می کنند، توسط نهادها و اشخاص مختلف کنترل نمی شوند و دسترسی کنترلی و دخالت اشخاص ثالث را به صفر می رسانند.

هر سرویسی که در دنیا به شکل متمرکز و زیر نظر نهادها و سازمان های دولتی ارائه می شود، به کمک اتریوم این قابلیت را خواهند داشت تا به صورت غیر متمرکز ارائه شوند. از خدمات بانکی بگیرید تا رای دادن در انتخابات، ثبت نام در شرکت ها و نهادهای مختلف، اخذ مجوز برای امور مختلف و هزار و یک کار دیگر.

ویژگی های یک پلتفرم غیر متمرکز اتریومی

از آن جایی که تمام اپلیکیشن های غیر متمرکز اتریومی برروی شبکه بلاک چین فعالیت می کنند از ویژگی ها و مزایای زیر بهره می برند.

  • تغییر ناپذیری – اشخاص ثالث امکان تغییر در اطلاعات در شبکه را ندارند.
  • ضد فساد و سانسور – برنامه ها مبتنی بر شبکه ای هستند که پیرامون اصل اجماع شکل گرفته است و سانسور را غیرممکن می کند.
  • امنیت – بدون وجود نقصان محوری و با استفاده از رمزنگاری ، برنامه های کاربردی در برابر حملات هکری و فعالیت های کلاهبرداری محافظت می شوند.
  • ۱۰۰% بدون قطعی – برنامه ها هرگز پایین نمی روند و هرگز نمی توانند خاموش شوند.

معایب برنامه های غیر متمرکز اتریوم چیست ؟

علیرغم ایجاد مزایای ، برنامه های غیر متمرکز بی عیب نیست. از آنجا که کد قرارداد هوشمند توسط انسان ها نوشته شده است، قراردادهای هوشمند فقط به اندازه افرادی که آنها را می نویسند خوب است. اشکالات کد یا نظارت ممکن است منجر به اقدامات ناخواسته منفی شود. در صورت سوءاستفاده از یک اشتباه در کد، راه کارآمد دیگری وجود ندارد که بتوان حمله یا سوءاستفاده را غیر از بدست آوردن اجماع شبکه و بازنویسی کد زمینه ای متوقف کرد.

این برخلاف ذات blockchain است که به معنای تغییر ناپذیر است. همچنین هر اقدامی که توسط یک حزب مرکزی انجام شود سؤالات جدی در مورد ماهیت غیرمتمرکز یک برنامه ایجاد می کند.

من می خواهم یک اپلیکیشن غیر متمرکز تهیه کنم. چگونه می توانم به اتریوم دسترسی پیدا کنم؟

معمولا بعد از اینکه افراد باهوش و خلاق به پرسش پاسخ خود یعنی اتریوم چیست ؟ می رسند سریعا سعی می کنند از غافله عقب نیافتند و آن ها نیز یک اپلیکیشن غیر متمرکز تهیه کنند. همانند افرادی که به محض آشنا شدن با بازار فارکس سریعا در یک شرکتی همانند فارکس تایم افتتاح حساب می کنند. روش های زیادی وجود دارد که می توانید به شبکه Ethereum وصل شوید ، یکی از ساده ترین راه ها استفاده از مرورگر مادری آن است.

Mist یک رابط کاربرپسند و کیف پول دیجیتال برای تجارت و ذخیره اتر و همچنین نوشتن ، مدیریت ، استقرار و استفاده از قراردادهای هوشمند فراهم می کند. مانند مرورگرهای وب ، دسترسی و کمک به مردم را به حرکت در اینترنت می کند ، Mist نیز درگاهی از دنیای برنامه های غیرمتمرکز blockchain را فراهم می کند.

افزونه مرورگر MetaMask نیز وجود دارد که Google Chrome را به یک مرورگر Ethereum تبدیل می کند. MetaMask به هر کسی امکان می دهد تا به راحتی برنامه های غیر متمرکز را از مرورگر خود اجرا یا توسعه دهد. اگرچه در ابتدا به عنوان افزونه Chrome ساخته شده است ، MetaMask از Firefox و Brave Browser نیز پشتیبانی می کند.

در حالی که هنوز روزهای ابتدایی نیست ، Mist ، MetaMask و سایر مرورگرهای دیگر به نظر می رسد برنامه های مبتنی بر blockchain را بیش از گذشته برای بیشتر افراد در دسترس قرار دهند. حتی افراد بدون پیشینه فنی هم اکنون می توانند برنامه های blockchain را بسازند. این یک جهش انقلابی برای فناوری blockchain است که می تواند برنامه های غیرمتمرکز را وارد جریان اصلی کند.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس


 

طراحی ربات سفارشی