سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

آیا معامله کردن در حساب دمو فایده‌ای دارد؟

آیا معامله کردن در حساب دمو فایده‌ای دارد؟

همیشه در بین معامله‌گران فارکس این بحث وجود دارد که آیا معامله کردن در حساب دمو  (آزمایشی) فایده‌ای دارد. بعضی معتقدند این روش بهترین راه آمادگی پیش از انجام معاملات در حساب ریِل (واقعی) است. برخی دیگر باور دارند این روش چیزی جر اتلاف وقت نیست و هیچ شباهتی به حساب واقعی ندارد.بالاخره معامله کردن در حساب دمو ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر؟

قطعا می‌تواند ارزشمند باشد، اما در نهایت به نگرش و نحوه مواجهه شما با آن بستگی دارد.

آیا معامله کردن در حساب دمو فایده‌ای دارد؟


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


درک حرکات بازار

معامله کردن در حساب دمو راه بسیار خوبی برای آشنایی با بازار است. حساب دمو به شما چگونگی حرکات قیمت، همبستگی کالاها یا جفت‌ارزها با یکدیگر و تاثیر اخبار بر قیمت را می‌آموزد. مطالعه بازار فارکس در یک حساب دمو، قطعا اولین گامی است که هر معامله‌گر فارکسی بایستی بردارد. به این معنی که آیا در حساب دمو معامله می‌کنید یا خیر.

به بیانی بسیار ساده، شما باید برای مطالعه نمودارها زمان صرف کنید.حساب دمو بهترین راه برای یادگیری نحوه استفاده از عناصر پایه تحلیل تکنیکال (فنی) است. این نوع تحلیل‌ شامل سطوح حمایتی و مقاومتی، خطوط روند، اندیکاتورها، تحلیل‌های فیبوناچی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

آیا معامله کردن در حساب دمو فایده‌ای دارد؟

 اجرای ایده‌ها

پس از صرف زمان برای مشاهده و مطالعه نمودارها و توجه به چگونگی حرکات قیمت، ایده‌هایی برای نحوه معامله کردن به ذهن شما می‌رسد. شاید متوجه نکاتی در مورد واکنش قیمت نسبت به بعضی اندیکاتورها شوید، یا اینکه به رفتار قیمت در مواجهه با سطوح حمایتی و مقاومتی پی ببرید که در این نواحی بیشتر تمایل به برگشت دارد.

از طریق حساب دمو یاد می‌گیرید که روی ایده‌های خود کار کنید. با این روش می‌آموزید که چگونه براساس آنچه فکر می‌کنید در حرکات قیمت در حال وقوع است، معامله کنید.

آیا معامله کردن در حساب دمو فایده‌ای دارد؟

آشنایی فنی با پلتفرم معاملاتی

در حساب دمو علاوه بر کار روی ایده‌ها، با بخش‌های فنی معاملات نیز آشنا می‌شوید. به این معنی که نکات و روش‌های کاربردی استفاده از پلتفرم (بستر) معاملاتی متاتریدر ۴ برای اجرای معاملات را یاد می‌گیرید.

با این روش می‌آموزید که چگونه به معاملات ورود کنید و حدود سود و ضرر را قرار دهید. همچنین یاد می‌گیرید چگونه حجم معاملات را تغییر دهید، چطور از ابزار اعلام هشدار (Alert) استفاده کنید و به چه صورت معاملات را مدیریت کنید.

اشتباه کردن در حساب دمو برای شما مطلقا هزینه‌ای ندارد. اما خبط و خطاهایی که به هنگام اجرا یا مدیریت معاملات در حساب واقعی مرتکب می‌شوید، می‌تواند هزینه سنگینی برای شما داشته باشد.

آیا معامله کردن در حساب دمو فایده‌ای دارد؟آیا معامله کردن در حساب دمو فایده‌ای دارد؟

روانشناسی معاملات

در نهایت مزایای معامله کردن در حساب دمو، به نحوه نگرش و رویکرد شما به آن بستگی دارد. اگر آن را جدی بگیرید و به اندازه‌ای معامله کنید که گویی با پول واقعی کار می‌کنید، در این صورت می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

به این معنی که فقط مطابق برنامه معاملاتی خود کار کنید، محتاطانه ریسک کنید، در صورت ضرر و کاهش موجودی حساب، مجددا پول واریز نکنید و با صبر و شکیبایی طوری معامله کنید مثل اینکه با پول واقعی سر و کار دارید. در این صورت به مرحله‌ای می‌رسید که می‌دانید استراتژی معاملاتی شما در شرایط حساب واقعی به چه صورت عمل خواهد کرد.

اما اگر مانند یک بازی با آن رفتار کنید، معاملات سنگین و بدون برنامه‌ای انجام دهید، هرگاه دچار ضرر شدید حساب جدید دیگری افتتاح کنید، در این صورت بطور واقع‌گرایانه با آن برخورد نکرده‌اید و لذا برای شما فایده‌ای نخواهد داشت.

 

اگر این دستورالعمل‌ها را بکار بگیرید و با حساب دمو همانطور برخورد کنید که با حساب واقعی رفتار می‌کردید، در این صورت می‌تواند ابزار بسیار ارزشمندی باشد. با این ابزار می‌توانید توانایی‌های معاملاتی خود را افزایش دهید و برای کار با یک حساب واقعی آمادگی لازم را کسب کنید.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × 2 =

طراحی ربات سفارشی