سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

آیا درآمد میلیاردی از فارکس امکان پذیر است؟

ارز دیجیتال و بازارهای فارکس + شباهت ها و تفاوت ها

فارکس یکی از پر هیجان ترین بازارهای مالی در دنیاست و از طرفی معامله در فارکس نیز جزو پردرآمدترین و البته پر ریسک ترین مشاغلی است که هر شخصی می تواند آن را تجربه کند. اما آیا واقعا درآمد میلیاردی از فارکس امکان پذیر است؟ پاسخ به این پرسش وابسته به مخاطب آن است. معمولا مخاطبانی که این پرسش را در کامنتهای تریدر نووا تایپ می کنند و یا در شبکه های اجتماعی آن را با ما در میان می گذارند، به دوسته تقسیم می شوند.

دسته اول افرادی هستند که سرمایه اولیه آن چنانی ندارند، درآمد ماهیانه خوبی نیز ندارند (در بعضی اوقات اصلا درآمدی ندارند) و به بازار ارزهای بین المللی به دید روشی برای پولدار شدن سریع نگاه می کنند. دسته دوم مخاطبان این سوال افرادی هستند که سرمایه اولیه نسبتا خوبی برای ورود به بازار دارند و علاوه بر آن درآمد خوبی نیز از شغل اولیه خود دارند و به راحتی در تامین مخارج زندگی خود توانا هستند.

درآمد میلیاردی از فارکس برای چه کسانی است؟

همانطور که در بخش آموزش فارکس نیز بارها تکرار کردیم، تریدینگ برای افرادی مناسب است که از در تامین مخارج ماهیانه خود مشکلی ندارند و به راحتی ایام می گذرانند. برای این مورد دلایل علمی و روانشناسانه زیادی مطرح شده است که ما در این جا به مهم ترین آن می پردازیم.

اگر شما هنگام معامله گری، دغدغه تامین مخارج روزانه زندگی خود را داشته باشید، هیچ گاه موفق نخواهید شد. زیرا ضمیر ناخودآگاه انسان همواره در پی رفع مشکلات و بهبود شرایط زندگی است، این مورد هنگام معامله گری کار دست شما می دهد. شما پوزیشن هایی را خواهید گرفت که ضمیر ناخودآگاه به شما تحمیل کرده و به شما قبولانده که پوزیشن های محتملی جهت کسب سود هستند، اما بعدا خواهید یافت که کاملا غیر اصولی هستند.

در مورد پوزیشن های سودده نیز به مشکل زیر برخواهید خورد:

در صورتی که در شرایط پاراگراف قبلی معامله سودده داشته باشید، ضمیر ناخودآگاه شما به شما می قبولاند که پوزیشن خود را زودتر از موعد و قبل از اینکه به حد سود خود برسد، به صورت دستی ببندید، زیرا با دیدن سودهای هر چند اندک، به شما اجبار می کند که آن سود را نقدا از بازار بکشید بیرون و خرج مایحتاج خود نمایید.

این یک تراژدی غمناک ولی واقعی است، در واقعیت بیش از نیمی از افرادی که جذب این بازارها می شوند، به خاطر درآمد ناکافی دست به تریدینگ می زنند، اما دقیقا به همین دلیل سرمایه خود را از دست می دهند و از بازار رانده می شوند.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی