سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

آموزش چنگال اندروز

چنگال اندروز

در این مطلب قصد داریم به طور کامل و مفصل آموزش چنگال اندروز را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با یکی از روشهایی بسیار قدرتمند که سالهاست امتحان خودش را پس داده، در بازارهای مالی از جمله بورس و فارکس معامله کنید.

دکتر آلن اندروز به کمک چند تن از دوستان و هم دوره ای های دانشگاه خودشان این روش را که مبتنی بر قوانین عمل و عکس العمل نیوتن هست، پایه گذاری کردند که سیستم معاملاتی فوق العاده جالبی از آب درآمد. پس با ادامه مطلب با ما همراه باشید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


نحوه ترسیم چنگال اندروز

برای آشنایی با سیستم معاملاتی چنگال اندروز باید بدانید  برای رسم چنگال به ۳ پیووت قیمتی (نقاطی که قیمت در آنها چرخش عمده ای در روند خود انجام داده است.) احتیاج داریم. این سه پیووت که آنها را به ترتیب A – B – C می نامیمباید به صورت (سقف-کف-سقف) یا (کف-سقف-کف) باشد. در تصویر زیر یک نمونه از هر دو مدل ذکر شده را مشاهده می نمایید.

برای ترسیم چنگال اندروز برروی چارت می بایست ابتدا پیووت ها را پیدا کنیم. برای این کار می بایست به فازها و تغییر فازهای اندیکاتور AO نگاه کنیم و به کمک آن پیووت های ماژور را تشخیص دهیم. (راهنمایی: یک جاهایی تغییرات خیلی کوچک را می توانیم گام ماژوری در نظر نگیریم و ازش چشم پوشی کنیم که نیاز به تجربه در ترسیم داره و با چندبار انجام آن به تبحر کافی خواهید رسید.)

 

امیدواریم با شکل تونسته باشیم منظور را رسانده باشیم. در هر فاز مثبت چه منفی دنبال های و لو چارت می گردیم. به این نقاط برای ترسم چنگال اندروز نیاز داریم. در حقیقت کار اصلی در ترسیم چنگال اندروز پیدا کردن همین نقاط رسم هست. پس حالا که نحوه تشخیص پیووت ها را متوجه شدیم بریم سراغ اصل موضوع! با دقت به موارد ذکر شده می توانیم به راحتی همانند نمونه زیر، چنگال رسم نماییم.

 

قوانین چنگال اندروز

مطمئنا چیزی که شما به دنبالش هستید معامله با چنگال اندروز هست بنابراین بیایید قوانین آن را با هم مرور نماییم:

  1. قانون اول: قیمت در بیشتر مواقع خط میانی را لمس می نماید. (بیش از ۸۰% مواقع)
  2. قانون دوم: قیمت بعد از رسیدن به خط میانی در بیشتر مواقع انرژی خود را از دست داده و تشکیل پیووت می دهد.
  3. قانون سوم: قیمت بعضی از مواقع تمایل دارد بیش از یکبار خط میانی را لمس کند. (به عبارت دیگر در حوالی خط میانی چنگال اندروز نوسان نماید.)
  4. قانون چهارم: اگر قیمت نتواند خط میانی را لمس کند (در ۲۰% از مواقع) آن گاه تمایل دارد موج بزرگتری خلاف جهت چنگال ایجاد کند. (قانون هاگوپیان)

استراتژی معامله با چنگال اندروز

مثل هر ابزار معاملاتی دیگری، صرف اینکه شما منطق آن را بدانید و بتوانید آن را برروی چارت نمایش دهید، تضمینی برای موفقیت شما در معامله گری نخواهد بود و می بایست معامله با آن را یاد بگیرید. به همین ترتیب استراتژی معامله با چنگال اندروز را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به صورت استاندارد از این ابزار معاملاتی فوق العاده جذاب استفاده نمایید.

استراتژی اول

قیمت به خط میانی می رسد و آن را لمس می نماید و الگوی برگشتی کندلی مانند پین بار، اینگالفینگ و … مشاهده می کنیم. اگر اوسیلاتوری مانند استوکاستیک (تنظیمات ۱۴-۵-۳ پیشنهاد می شود.) یا اندیکاتور RSI داشته باشیم وارد ناحیه اشباع شوند و سیگنال برگشت صادر می شود.

 

استراتژی دوم

قیمت بعد از لمس خط میانی به سمت خط موازی حرکت می کند و آن را می شکند. (وقتی قیمت پایانی یک کندل بیرون یک خط باشد به معنی شکسته شدن آن خط است.)

 

در این سیگنال مراقب خط ماشه باشید و مقداری از سود خود را در خط ماشه خارج کنید. تارگت معامله در این حالت نقطه C می باشد اما معمولا شاهد واکنش خط ماشه هستیم.

در این مقاله سعی کردیم با زبانی ساده به آموزش استراتژی معامله با چنگال اندروز بپردازیم تا هم افراد تازه کار و هم معامله گران حرفه ای بتوانند به یک میزان از آن بهره مند شوند. اگر سوال یا ابهامی باقی مانده است می توانید با ما در ارتباط باشید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی