سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

آموزش جامع استخراج ارز دیجیتال اتریوم

آموزش جامع استخراج ارز دیجیتال اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم که به ملکه‌ دنیای رمز ارزها شهره است، پس از بیت کوین به‌عنوان دومین ارز دیجیتال برتر بازار رمز ارزها به‌حساب می‌آید و از این ‌رو خیلی‌ها به آینده‌ پیش روی این ارز دیجیتال بسیار امیدوار هستند. با در نظر گرفتن محبوبیتی که این ارز دیجیتال به‌دست آورده است، روزبه‌روز به تعداد کاربرانی که به جرگه‌ی ماینرهای اتریوم می‌پیوندند اضافه می‌شود.



برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


در حقیقت این یکی از ویژگی‌های اصلی بلاک چین اتریوم است که تمامی افراد می‌توانند به‌عنوان ماینر، در این شبکه فرایند استخراج را انجام دهند. اگر شما هم به دنبال این هستید که به ماینرهای اتریوم بپیوندید و از این راه کسب درآمد کنید، این مطلب مخصوص شماست، چرا که در ادامه قصد داریم تا به‌طور کامل تمامی جوانب استخراج اتریوم را بررسی کنیم. اول از همه اما باید ببینیم که استخراج اتریوم چیست و چگونه انجام می‌شود؟

استخراج اتریوم

به‌صورت کلی شبکه‌ ارز دیجیتال «اتریوم» (Ethereum)، «بلاک چین» (Blockchain) مخصوص به خود را دارد و کلیه‌ تراکنش‌هایی که در این شبکه انجام می‌گیرد، باید به‌وسیله‌ ماینرها تایید شود. درواقع به این دلیل است که پیش از آنکه شما به آدرس یک کاربر دیگر مقداری اتریوم ارسال کنید، زمان کوتاهی طول می‌کشد تا این فرایند انجام‌ شده و اتریوم ارسال گردد.

در حقیقت انجام تراکنش‌ها در شبکه‌ اتریوم نیازمند تایید «استخراج‌کنندگان» (Miners) و قرارگیری تراکنش در درون بلاک چین اتریوم خواهد بود که اصطلاحا به این پروتکل، «اثبات کار» (Proof of work) می‌گویند. از این ‌رو اگر شما را یک ماینر اتریوم در نظر بگیریم، وظیفه‌ شما خواهد بود تا مطمئن شوید که هیچ کاربری در حال تقلب نیست و برای انجام این کار و اطمینان از معتبر بودن تراکنش‌ها از شما درخواست می‌شود تا مسائل پیچیده‌ ریاضی را حل کنید.

در اصل شما با حل این مسائل پیچیده‌ ریاضی، نتیجه‌ خود را به دیگر ماینرهای فعال در شبکه اعلام می‌کنید که به‌وسیله‌ دیگر ماینرها تایید خواهد شد؛ اگر بیش از نیمی از ماینرها آن را تایید کنند، یک بلاک جدید به شبکه‌ بلاک چین اتریوم اضافه خواهد شد و شما به عنوان ماینری که این عدد را یافته‌اید به عنوان پاداش مقداری اتریوم دریافت می‌کنید. لازم به ذکر است که بلاک جدید ایجاد شده توسط شما حاوی کلیه‌ تراکنش‌هایی است که تاکنون تایید شده‌اند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

3 × 3 =

طراحی ربات سفارشی