سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

آموزش اپلیکیشن بای بیت به همراه لینک دانلود مستقیم!

آموزش اپلیکیشن بای بیت به همراه لینک دانلود مستقیم!

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال از طریق روش‌های معاملات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قابل انجام می‌باشد. یکی از رایج ترین راه‌های بدست آوردن سود در دنیای ارزهای دیجیتال خرید و فروش(ترید) انواع رمزارزها به صورت روزانه از صرافی های معتبر می‌باشد. تعداد نسبتاً زیادی از صرافی های ارز دیجیتال در دنیای مجازی وجود دارد که هر کدام با امکانات و پیشنهادهای خاص خود سعی در جذب بیشتر کاربران در سراسر دنیا می‌کنند. یکی از صرافی‌هایی که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با اپلیکیشن مخصوص خود به کاربران داده است، صرافی بای بیت می‌باشد. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با آموزش اپلیکیشن بای بیت به همراه لینک دانلود و امکانات این صرافی بیشتر آشنا خواهید شد.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


صرافی بای بیت چیست؟

بای بیت یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال است که سالانه تریدرهای زیادی از آن استفاده می‎کنند. این صرافی در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تاسیس شد؛ دفتر اصلی این صرافی در حال حضر در هنگ کنگ است. این صرافی علاوه بر دارا بودن نسخه تحت وب، دارای اپلیکیشن موبایلی نیز می‌باشد که بر روی سیستم‌عامل‌‎های اندروید و IOS قابل نصب است. این صرافی مزایا و معایب فراوانی دارد که در ادامه آن‌ها را برای شما بازگو خواهیم کرد. افراد زیادی از سراسر دنیا با اپلیکیشن یا وبسایت بای بیت ترید می‌کنند و درآمد دلاری بدست می‌آورند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در بازار ارزهای دیجیتال تازه‌کار می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزشی ارز دیجیتال را مشاهده کنید.این صرافی به تریدرها این امکان ار می‌دهد تا معاملاتی با اهرم حداکثر ۱۰۰ انجام دهند.

نقدینگی این صرافی به نسبت برخی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال بالاتر است و توانسته در مدت زمان کمی کمبود نقدینگیش را بر طرف نماید. با استفاده از سبک اسمارت مانی به راحتی از بازارهای مالی با حداقل ریسک ممکن درآمد زایی کنید.

مزایای صرافی بای بیت چیست؟

صرافی بای بیت چه امکاناتی دارد که آن را نسبت به سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال می‌کند. این صرافی ویژگی‌های متعددی دارد که شاید از مهم‌ترین آن‌ها شرکت کردن در معاملات با اهرم ۱۰۰ است. در ادامه این بخش مزایای صرافی بای بیت را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

  • دارای نسخه اپلیکیشن: امروزه همه صرافی‌های ارز دیجیتال دارای اپلیکیشن نیستند و تنها برخی از آن‌ها از این ویژگی برخوردار هستند. تریدرها در کار کردن با صرافی از طریق موبایل به خودی خود با مشکل روبه‌رو هستند. حال اگر آن صرافی ارز دیجیتال نسخه تحت اپلیکیشن نداشته باشد؛ کار با صرافی سخت‌تر نیز می‌شود. صرافی بای بیت با تهیه اپلیکیشن این صرافی که بر روی دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل نصب است؛ توانسته این مشکل را برای کاربران خود رفع کند. در ادامه مقاله به آموزش اپلیکیشن بای بیت خواهیم پرداخت تا نحوه کار با آن را یاد بگیرید.
  • معین کردن حد سود و ضرر: برای تریدرها این مسئله خیلی مهم است که بتوانند مقدار سود و ضرر خود را در معاملات کم و زیاد کنند. در صرافی بای بیت این ویژگی قرار گرفته است تا تریدرها بتوانند مقدار سود و ضررشان را مشخص کنند.
  • تراکنش سریع: صرافی‌های متعددی وجود دارند که نمی‌توانند در ثانیه تراکنشات زیادی انجام دهند. صرافی بای بیت این قابلیت را دارد که در هر ثانیه بیش از ۱۰۰ هزار تراکنش را انجام دهد.
  • کاربر پسند: رابط کاربری این صرافی خیلی راحت استو برای کاربران تازه‌کار بسیار مناسب است.

کارمزد اپلیکیشن بای بیت

تا این بخش از مقاله آموزش اپلیکیشن بای بیت با این صرافی و مزایای آن آشنا شدید؛ در این بخش کارمزد صرافی بای بیت را نیز بررسی خواهیم کرد. صرافی بای بیت مقدار کارمزد خود را همانند سایر صرافی‌های دیگر بر اساس اینکه تریدر سفارش‌گذار(Maker) یا سفارش بردار(Taker) است مشخص کرده است. مقدار کارمزد در نظر گرفته برای سفارش گذار، ۰٫۱۰ درصد و برای سفارش بردار ۰٫۱۰ درصد از ترید آن‌ها است. سفارش گذار به شخص می‌گویند که قصد فروش دارایی را در صرافی دارد و سفارش بردار به شخصی گفته می‌شود که قصد خرید یک دارای دیجیتال را دارد. اگر قصد دارید که در بازار ارزهای دیجیتال به  راحتی کسب درآمد کنید و زمان خرید و فروش را بهتر درک کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً دوره استراتژی معاملاتی را مشاهده کنید.

آموزش اپلیکیشن بای بیت Bybit

دنیای زیبای ارزهای دیجیتال در مقایسه با بازارهای مالی دیگر همانند بازار فارکس و بازار سهام از ریسک و پاداش بیشتری برخوردار می‌باشد. از این رو موجب می‌شود که سودجویان و کلاه‌برداران از افراد تازه وارد و کم تجربه که اطلاعات کافی از ارزهای دیجیتال را ندارند، سوء استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین اصول جهت جلوگیری از کلاه برداری و از دست دادن سرمایه خود، نصب پلتفرم اپلیکیشن بای بیت از منبع‌های معتبر مانند گوگل پلی (Google Play) برای اندروید و اپ استور(App Store) برای IOS می‌باشد. از این رو شما می‌توانید از طریق دو لینک زیر این اپلیکیشن را بر روی گوشی موبایل خود نصب و از آن استفاده نمایید. این صرافی نامی تقریباً مشابه با صرافی هات بیت دارد که برای آشنایی با این صرافی می‌توانید مقاله صرافی هات بیت چیست را مطالعه نمایید.

دانلود اپلیکیشن بای بیت برای اندروید

دانلود برنامه صرافی بای بیت برای آیفون

نصب و آموزش اپلیکیشن بای بیت Bybit

نکته‌ای که قبل از نصب و آموزش اپلیکیشن بای بیت Bybit باید به آن توجه کرد این است که حتمآ از یک IP ثابت یا یک VPN استفاده نمایید. بعد از اینکه اپلیکیشن صرافی بای بیت Bybit روی گوشی شما نصب گردید باید نسبت به ایجاد حساب کاربری در آن اقدام نمایید. به همین منظور بر روی گزینه Register / Sign in to get Bunes که در قسمت وسط صفحه می‌باشد، کلیک کنید تا به صفحه حساب کاربری منتقل شوید. پیش از پرداختن به آموزش اپلیکیشن بای بیت بهتر است نکته‌ای را به شما عزیزان گوشزد کنیم تا در معاملات خود به مشکل بر نخورید. بازار ارزهای دیجیتال تا حدودی پیچیده می‌باشد و درآمدزایی در آن کار هر کسی نمی‌باشد، اما کسانی که دوره‌های آموزش ارز دیجیتال را مشاهده می‌کنند به راحتی می‌توانند در این بازار کسب درآمد کنند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 + 11 =

طراحی ربات سفارشی