سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

آرتور هیز می‌گوید تایید ETF بیت‌کوین می‌تواند وجود بیت‌کوین را به خطر اندازد

رئیس سابق بورس نیویورک می‌گوید ETF بیت‌کوین تایید خواهد شد و سرمایه فراوانی به سمت آن می‌آید

آرتور هیز می‌گوید تایید ETF بیت‌کوین می‌تواند وجود بیت‌کوین را به خطر اندازد

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی BitMEX، در پست وبلاگ خود به خطرات ETF بیت‌کوین اشاره کرد.

هیز معتقد است که برخلاف طلا یا ارزهای فیات که به صورت فیزیکی وجود دارند و به واسطه قوانین کنترل می‌شوند، وجود بیت کوین منوط به حرکت آن در شبکه است. وی خاطرنشان کرد که بیت کوین اولین دارایی پولی در تاریخ بشر است که تنها در صورت استفاده فعال از آن وجود خواهد داشت، و ادامه داد که این امر به ویژه پس از سال ۲۱۴۰ که پاداش بلوک بیت کوین به صفر رسید، مهم‌تر است و ماینرها تنها به کارمزد تراکنش متکی خواهند بود. به گفته هیز، اگر بیت کوین حرکت خود را متوقف کند، ماینرها نمی‌توانند هزینه‌های انرژی امنیت شبکه را تحمل کنند که منجر به فروپاشی شبکه و ناپدید شدن بیت کوین می‌شود.

هیز با این استدلال خرید بیت کوین و استفاده از کیف پول‌های خودسرپرست به جای اتکا به صرافی‌های متمرکز و ETF را توصیه کرد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

17 − هفت =

طراحی ربات سفارشی