سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

آرتور هیز می‌گوید بانک‌های بزرگ ایالات متحده تهدیدی برای صادرکنندگان استیبل‌کوین هستند

آرتور هیز: ژائو، هزینه سرپیچی از شرایط مالی و سیاسی موجود را پرداخت کرد

آرتور هیز می‌گوید بانک‌های بزرگ ایالات متحده تهدیدی برای صادرکنندگان استیبل‌کوین هستند

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX، در مصاحبه اخیر با لورا شین، روزنامه‌نگار مشهور ارزهای دیجیتال، اظهار داشت که هجوم بانک‌های بزرگی مانند جی‌پی مورگان به بازار استیبل کوین می‌تواند منجر به مرگ زودهنگام صادرکنندگان متمرکز استیبل کوین باشد.

هیز اظهار داشت که بانک‌ها خودشان به دنبال انتشار استیبل کوین‌ها خواهند بود. این بنیانگذار گفت که صادرکنندگان استیبل کوین مانند تتر در حال حاضر دارایی‌های خود را با اسناد خزانه و سپرده حمایت می‌کنند تا از برابری ۱:۱ با دلار آمریکا اطمینان حاصل کنند.

برای انجام این کار، ناشران به بانک‌ها متکی هستند تا سپرده‌های آنها را بگیرند و به آنها اجازه دهند تا ابزارهای بدهی را معامله کنند. پس صادر کنندگان متمرکز به بانک‌ها نیاز دارند اما آیا بانک‌ها به آن‌ها نیاز دارند؟

هیز استدلال کرد که با توجه به حاشیه سود شرکت‌هایی مانند تتر، به‌زودی بانک‌های بزرگ شروع به بررسی بازار استیبل کوین می‌کنند که می‌تواند شروع ورود آن‌ها به این بازار باشد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دو + 20 =

طراحی ربات سفارشی